Używamy plików cookies, w celu ułatwienia nawigacji oraz dostosowania serwisu do preferencji użytkownika. Jeśli nie chcesz, aby pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki. Niedokonanie zmian ustawień przeglądarki internetowej na ustawienia blokujące zapisywanie plików cookies jest jednoznaczne z wyrażeniem zgody na ich zapisywanie. Więcej informacji o plikach cookies lub Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
telefon: 33 8193517 e-mail: sklep@kontrast.pl
kontrast.pl


Alsen
KONTRAST
SYSTEMY KOMPUTEROWE
ul. Piastowska 43
(biurowiec Bezalin-u)
43-300 Bielsko-Biała
tel/fax. 33 8193517 (dział handlowy)
tel. 33 8192404 (serwis)
e-mail: biuro@kontrast.pl
sprzedaż internetowa: sklep@kontrast.pl

Gwarancje

  1. Firma KONTRAST zapewnia dobrą jakość i sprawne działanie podzespołów, na które została wydana karta gwarancyjna KONTRAST, zgodnie z wyszczególnionym okresem gwarancji podanym w miesiącach.
  2. Sprzęt do którego nie jest dołączana karta gwarancyjna KONTRAST, lub na który wydana jest tzw. zewnętrzna karta gwarancyjna (karta gwarancyjna producenta lub dystrybutora) winien być serwisowany w punkcie serwisowym producenta lub dystrybutora. Adresy i sposób reklamacji takiego towaru dostępny jest na stronach internetowych producentów lub na dołączonych kartach gwarancyjnych. W razie wątpliwości prosimy o kontakt z naszym działem technicznym.
  3. Wady lub uszkodzenia ujawnione w okresie gwarancji będą usuwane bezpłatnie, w najkrótszym możliwym czasie od daty doręczenia przesyłki reklamacyjnej do siedziby Sprzedawcy. 
  4. Reklamowany sprzęt winien być dostarczony możliwie kompletny wraz z instrukcjami, kablami, sterownikami. Ułatwi to przeprowadzenie procedury reklamacyjnej. 
  5. Przed oddaniem sprzętu, który zawiera nośniki danych lub samych nośników (np. dyski twarde) zalecamy sporządzenie kopii zapasowej tychże danych. 
  6. Kupujący, który zobowiązany jest dostarczyć wadliwy sprzęt do punktu serwisowego ul. Piastowska 43, 43-300 Bielsko-Biała dostarcza go na własny koszt. Po naprawie sprzęt zostanie odesłany pod wskazany adres na koszt firmy KONTRAST. Do przesyłki zalecamy dołączenie karty gwarancyjnej, dowodu zakupu oraz dokładnego opis usterki.
  7. W przypadku sprzedaży towaru w obrocie między przedsiębiorcami na podstawie art. 558 § 1 k.c. strony wyłączają odpowiedzialność sprzedającego z tytułu rękojmi za wady fizyczne i prawne rzeczy, w szczególności ustalają, iż nie ponosi on żadnej odpowiedzialności także za wady ukryte przedmiotu sprzedaży.
  8. Gwarancja na sprzedany produkt nie wyłącza, nie ogranicza, ani nie zawiesza uprawnień kupującego wynikających z rękojmi za wady produktu.